آموزش صرافی کوینکس نسخه وب

آموزش تصویری صرافی کوینکس (نسخه وب)

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

صرافی کوینکس (CoinEx)

آموزش نحوه ثبت نام و کار با صرافی کوینکس ، در ادامه با همراه باشید تا به آموزش تصویری این صرافی بپردازیم.

 

پیشنهاد ما مشاهده ویدیو اموزشی می باشد ، در ویدیو به جزئیات بیشتری پرداخته شده است 

 

ثبت نام

اول از هر چیزی وارد سایت کوینکس به آدرس www.coinex.com و در بالا سمت راست بر روی گزینه sign up کلیک کنید تا ثبت نام خود را انجام بدهید.

ثبت نام در کوینکس

گزینه sign up برای ثبت نام در صرافی کوینکس

سپس برای شما صفحه ای باز میشود که در آن باید اطلاعات خود را وارد کنید. در اولین فیلد ایمیل خود را وارد کنید سپس در زیر آن بر روی گزینه send code کلیک کنید که تا کد یکبار مصرف به ایمیل شما فرستاده شود و آن را وارد فیلد دوم بکنید.

در فیلد سوم و چهارم رمز خود را انتخاب و تکرار بکنید. سعی کنید رمز خود را قوی و شامل حروف بزرگ و کوچک لاتین اعداد و همچنین علائم باشد تا امکان هک شدن آن پایین بیاید.

در فیلد پنجم باید کد رفرال خود را وارد کنید که این کد به شما تخفیف هایی در معاملاتتان میدهد که در اصل کارمزد های شما را کمتر میکنند. شما نیز میتوانید از کد روبرو به عنوان رفرال کد خود استفاده بکنید: B4M36

در مرحله آخر روی گزینه مربع کلیک کنید تا با سیاست های این سایت موافقت کنید و ثبت نام خود را نهایی بکنید.

بر روی sing up کلیک کنید

تبریک میگوییم ثبت نام شما در کوینکس با موفقیت انجام شد .

صرافی کوینکس

آموزش صرافی کوینکس و نحوه کار با آن

ورود به حساب خود

حالا که ثبت نام خود را تکمیل کردید از منوی بالای صفحه و کنار باکس sign up گزینه sign in را بزنید و در صفحه باز شده ایمیل یا در صورت دادن شماره همراه خود آن را وارد کرده و سپس در فیلد پایینی با وارد کردن رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود در صرافی بشوید.

منوی اصلی

حالا که وارد حساب خود شده اید به بررسی گزینه های سایت میپردازیم، در بالای صفحه منویی را میتوانید مشاهده بکنید که دسترسی به صفحات سایت را برای ما آسان کرده است، این منو از 9 گزینه تشکیل شده است که هر کدام از آنها را برای شما شرح میدهیم:

اولین گزینه از سمت چپ Market  یا همان بازار است که در این بخش میتوانید لیست قیمت تمام ارز های لیست شده در این صرافی را مشاهده بکنید و هر کدام را انتخاب کرده تا نمودار کلی آن به همراه حجم مبادلات و ریز جزئیات آن رمزارز را نگاه بکنید.

دومین گزینه Fiat است که در این بخش شما میتوانید با کارت های بانکی خود اقدام به خرید رمزارز ها بکنید، این نکته را باید متذکر شویم که متاسفانه به دلیل تحریم ها این بخش برای ما ایرانی ها باز نبوده و در واقع کاری با این بخش نمیتوانیم بکنیم پس آن را همینجا کنار میگذاریم.

سومین گزینه بخش Exchange میباشد که معاملات خود را باید در این بخش به انجام برسانید و خرید و فروش ارز های مختلف در این بخش صورت میگیرد.

چهارمین بخش نیز بخش معاملات است که perpetual نام دارد و برخی آن را به نام فیوچرز میشناسند که به زبان فارسی به آن معاملات آتی گفته میشود که ریسک بالایی داشته و همچنین سود های خوبی نیز دارد؛  شما میتوانید در این گزینه از اهرم لوریج استفاده بکنید که سود های کلانی را میتوایند بدست بیاورید و به همان نسبت ممکن است کل سرمایه شما از دست میرود.

پنجمین بخش Mining نام دارد که در این گزینه یک سری از ارز ها موجود هستند که شما میتوانید آن ها را در این بخش استخراج کنید با استفاده از استیک کردن و راه های دیگر که برایتان موجود است البته این بخش نیاز به احراز هویت میباشد که ترجیحا این کار را نکنید چراکه کشور ما تحریم است و ممکن است برای حساب کاربری شما مشکل ایجاد شود.

شیشمین مورد Help است که برای پشتیبانی و کمک گرفتن از کارشناسان سایت کوینکس میباشد.

بخش هفتم Orders هست که معاملات باز شما را نشان میدهد بعلاوه معاملاتی که شما به صورت order آنها را قرار داده اید تا با رسیدن به یک قیمت خاص که شما تعیین کرده اید خرید و یا فروش انجام بشود، همه و همگی این ها را میتوانید در بخش Orders به صورت لیست مشاهده بکنید و همچنین تاریخچه معاملات نیز برای شما مشخص است.

بخش هشتم Assets میباشد که مقدار دارایی شما را نشان میدهد و همچنین تاریخچه ورود و خروج و خرید و فروش های ارز های شما و همچنین دارایی دلاری شما را به صورت کلی و بر اساس زمان نشان میدهد و در این بخش میتوانید مشاهده بکنید که از هر رمزارز به چه تعداد و چه ارزشی دارید.

بخش نهم این سایت به اطلاعات حساب کاربری Accounts شما اختصاص داده شده است که در آنجا میتوانید اطلاعات تماس و ایمیل و قبیل این چیز ها را مشاهده و در صورت نیاز تغییر بدهید.

سایت کوینکس چیست؟

معرفی و بررسی بخش های منوی سایت کوینکس

در منوی بالایی سایت همچنین شما میتوانید زبان سایت را تغییر بدهید و زبان فارسی را نیز در لیست زبان های مورد پشتیبانی این سایت موجود است ولی پیشنهاد ما استفاده از ربان انگلیسی می باشد

پراستفاده

از بخش هایی که به تشریح آنها پرداختیم شما تنها با دو بخش سر و کار دارید که اولی صفحه معاملات (Exchange) و دومی دارایی شما (Assets) میباشد؛

Exchange

برای مشاهده عکس در سایز اصلی بر روی ان کلیک کنید

آموزش بخش خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس

آموزش بخش خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس

در بخش معاملات شما در راست تصویر میتوانید لیست تمام رمزارز های قابل معامله را مشاهده بکنید که بر اساس جفت آنها میتواند متغییر باشد که عبارت‌اند از بیت‌کوین؛ اتریوم؛ بیت‌کوین‌ کش و تتر. برای بعضی از آنها ضریب هایی تعریف شده از قبیل 2x و یا 5x که این ضریب یا اهرم ها باعث میشوند که ریسک معاملات شما بالاتر و همچنین سود بیشتری را شامل بشوند که ما اصلا استفاده از معاملات اهرم دار را پیشنهاد نمی کنیم .

شما با انتخاب هر نوع ارزی که قصد معامله کردن آن را داشته باشید میتوانید دست به خرید و یا فروش (در صورت داشتن آن رمزارز) بزنید؛ قیمت لحظه‌ای ارز ها را به همراه درخواست های قیمت گذاری شده برای خرید و فروش را نیز میتوانید در سمت چپ تصویر مشاهده بکنید؛ و با ثبت سفارش خود با هر قیمتی که مد نظرتان است به همراه تعداد توکن های مورد نظر منتظر رسیدن قیمت به درخواست شما و انجام شدن خودکار آن توسط ربات باشید.

Assets

در این بخش نیز دارایی شما به تفکیک نوع آن به صورت لحظه ای نمایش داده میشود؛ اگر شما معاملات آتی باز کرده باشید؛ اگر دارای حساب سرمایه گذاری و استیک کردن توکن های خود برای دریافت سود باشید و همچنین هر نوع حساب دیگری که در این صرافی داشته باشید را میتوانید به صورت کلی و جداگانه در این بخش مشاهده بکنید و همچنین انواع توکن های متعلق به شما در این بخش لیست شده اند به همراه تعداد و قیمت لحظه‌ای و ارزش کلی آنها در دسترس شما میباشد.

در این بخش شما میتوانید با انتخاب کردن گزینه های withdraw برای برداشت و انتقال سرمایه و انتخاب deposit برای ورود سرمایه و انتقال پول به حسابتان استفاده بکنید از این بخش میتوانید ادرس اختصاصی هر ارز را دریافت کنید و از ان برای دریافت وجه استفاده کنید ؛

خبر خوب آن است که برای انتقال دارایی در داخل خود صرافی کوینکس و به حساب های خود کاربران کوینکس ،  مشمول هیچگونه کارمزدی نمیشوید. و به صورت کلی جابجایی پول در این صرافی بسیار آسان است و فقط کافیست شما آدرس کیف پول مقصد را برای withdraw داشته باشید و برای deposit از سایت مبدا تنها کافیست آدرسی که در سایت (برای هر رمزارز یک ادرس به خصوص خواهید داشت) برای شما نمایش داده میشود را در سایت مبدا استفاده کنید. ضمنا برای تایید تراکنش هاییتان باید به ایمیل خود که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اید؛ دسترسی داشته باشید.

نکته : برای انتقال ارز انتخاب شبکه بسیار مهم است ، برخی از ارزها دارای شبکه هایی مختلفی می باشند که شما وقتی ادرس ان ارز را برداشتید می بایست شبکه را هم دقت کنید و به ارسال کننده بگویید مثلا این ادرس دریافت تتر من می باشد بر روی بستر شبکه TRC20 و ارسال کننده هم دقیقا به شبکه شما که TRC20 تتر را ارسال میکند

کلام آخر

پیشنهاد ما مشاهده ویدیو اموزشی می باشد ، در ویدیو به جزئیات بیشتری پرداخته شده است

صرافی کوینکس یکی از معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال است که رابط کاربری آسان و بی دردسر آن باعث شده طرفداران زیادی رو نزد خود جذب کند؛ ما نیز در این مقاله سعی کردیم آموزش های مقدماتی این صرافی را به شما عزیزان تقدیم بکنیم تا بتوانید کار خود را با این صرافی شروع بکنید حال اگر سوالی در رابطه با این صرافی داشتید میتوانید از طریق گروه تلگرامی ما به ادرس @arzha_net سوال خود را مطرح کنید ، تیم ما در این گروه پاسخ شما را خواهند داد .

 


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر