ارز  Decred

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

نام ارز مورد بررسی: Decred

لحظه نوشتن این مقاله اطلاعات این ارز به شرح زیر است:

رتبه :  #92

56,657 نفر در واچ لیست زیر نظر دارن

شبکه:  Ethereum

قیمت فعلی:  $22.22

مارکت کپ:  $314,671,305.68

 عرضه در گردش : 14،161،828 سکه DCR

و حداکثر عرضه 21،000،000 سکه DCR.

تسلط بر بازار:  0.03%

هدف و برنامه این ارز:

شبکه اصلی ارز دیجیتال Decred در سال 2016 افتتاح شد و بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد. برای عده‌ای، این ارز دیجیتال چیزهایی را عرضه می‌کرد که از اول فرض می‌شد بیت‌ کوین آنها را ارائه دهد. این دسته از کاربران به آن به چشم یکی از بهترین محصولات غیرمتمرکز و تصمیم‌گیری که در یک شبکه همتا به همتا ایجاد شده نگاه کردند و به آن اجازه دادند سریعاً به حملات و خواسته‌های جامعه کاربران برای ویژگی‌های جدید واکنش نشان دهد.

اما از سوی دیگر، بسیاری از کاربران شکاک این پرسش را مطرح کردند که ارز دیجیتال Decred (DCR) چه قابلیت جدیدی دارد که واقعاً جدید و منحصربه‌فرد باشد. ارزهای دیجیتال دیگر مکانیسم‌هایی برای ادغام نیازهای جامعه کاربران ارائه می‌دهند. بنابراین درست معلوم نیست چرا وقتی ارزهای دیجیتال جاافتاده‌تری نیز وجود دارند، باید استفاده از این ارز دیجیتال را انتخاب کنید.

توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال و جامعه کاربران آن باور دارند که پروتکل شبکه دیکرد (Decred) برای ادغام بهینه‌سازی‌ها و تغییرات به آن اجازه می‌دهد در بلندمدت تبدیل به یک ارز دیجیتال بهینه در بازار شود.

آنها باور دارند که در طول زمان، ارز دیجیتال Decred (دیکرد) پاسخگوترین ارز دیجیتال به نیازهای آتی کاربران خواهد شد، و به کاربر-محورترین ارز دیجیتال تبدیل خواهد گردید.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر