محدودیت های DeFi چیست؟

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مقاله قصد داریم به محدودیت ها و مشکلاتی که باید در این پروژه ترمیم شود, بپردازیم.اکثر مسایل پیش رو مشابه مسایلی است که گسترش تکنولوژی بلاک چین و صنعت رمز ارزها با آن مواجه هستند.

 

نتیجه تصویر برای DeFi

مقیاس پذیری

اجرای پروتکل های DeFi بر روی شبکه های بلاک چین, به علت ایجاد حجم ترافیک بالا و پردازش فرآیند کارمزدها, معمولا خدماتی پران و کند محسوب می شوند.

 

نتیجه تصویر برای DeFi

ارتباط با جهان بیرونی(Oracles)

خدمات و محصولات مالی شرکت DeFi بسته به جزییات آن, نیازمند یک رابطه مستحکم با واقعیت جهان اقتصاد در خارج از شبکه بلاک چین است که این امر نیز مستلزم کیفیت بالای طراحی پروتکل ها است.

See the source image

تمرکز

افزایش میزان تمرکز زدایی از اهداف پروژه DeFi  است. اما همچنان بسیاری از پروژه های مبتنی بر تکنولوژی DeFi نتوانستند یک پروتکل کاملا غیرمتمرکز برای ارایه خدمات طراحی کنند.

See the source image

امنیت 

بسیاری از کاربران با ریسک استفاده از تکنولوژی DeFi آشنا نیستند. البته استانداردهای امنیتی مختلفی برای تایید قراردادها وجود دارد.ناظران پس از بررسی پروتکل, امنیت آن را تایید میکنند اما تایید امنیت یک پروتکل پس از آپدیت شدن آن فاقد اعتبار است.

نتیجه تصویر برای DeFi

نقدینگی

نقدینگی بازارها و استخرها در میان بلاک چین ها و پلتفرهای مختلف تقسیم شده است. علاوه بر این, تامین نقدینگی کافی ارزش سرمایه ها را حفظ می کند.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر