شت کوین چیست؟

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

با پیدایش بیت کوین  اصطلاحات و واژه های جدیدی در فضای رمز ارزها ظهور کرده اند که یکی از آن ها شت کوین است.

شت کوین نامی تحقیرآمیز برای بی ارزش قلمداد کردن شمار کثیری از رمز ارزهای جایگزین بیت کوین و آلتکوین ها است.

در بازار وسیع توکن ها رمز ارزها پوچی وجود دارند که تنها با هدف کلاهبرداری از افراد ساخته شده و فاقد هرگونه نوآوری هستند و عملکرد آن ها بهبود نخواد یافت. درک این مطلب در پیشگیری از ضررهای مالی در این حوزه بسیار اهمیت دارد

کاربرد اصلی اصطلاح شت کوین برای اشاره به ارزهای بی ارزش بازار دارایی های دیجیتال است. این رمزارزها فاقد هدف مشخصی بوده فیمت های سوداگرانه ای داشته و از آنجا که یک کپی برداری ضعیف از سایر پروژزه ها هستند کوچیکترین کاربردی ندارند.

به جرات میتوان گفت که در بازارهای دیجیتال صدها هزاران و حتی میلیون ها توکن و رمز ارز وجود دارند که اغلب آن ها شت کوین هستند. پس از توسعه پیشرفت و کسب محبوبیت بی سابقه ی یت کوین سایر پروژه های فرعی رمز ارز پا به عرصه ی وجود نهادند.

تعدادی ار این پروژه ها که به آلتکوین معروفند به دنبال بهبود مشکلات موجود در شبکه ی بیت کوین هستند و برخی دیگر مانند اتریوم خواهان معرفی فناوری هایی متفاوت و نوین

از یاد نبریم که شمار بسیاری از این پروژه ها موفق به معرفی هیچ گونه ویژگی جدیدی به فناوری اولیه بیت کوین نبوده اند به بیان بهتر این پروژه ها تنها یک نسخه کپی برداری شده ار وایت پیپر بیت کوین بوده و اهداف کوتاه یا بلند مدت جدیدی ارایه نکرده اند.

 


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر