سایت ارز ها

روش های کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خواندن این پست بسیار به کسانی که در حوزه کریپو فعالیت میکنند توصیه می شود ، اگر مواردی که در این مقاله توصیه شده مطالعه نمایید سرتان کلاه نخواهد رفت .

این پست را میتوانید به برای دوستان خود که در حوزه کریپتو فعالیت میکنند ارسال نمایید تا انها هم با مطالعه این پست فریب کلاهبرداران کریپتو را نخورند .

 

استخراج ارزهای دیجیتال :

با وعده اینکه اگر مقداری بیت کوین در حساب کاربری خود در سایت انها داشته باشید روزانه به شما سود در قالب دلار یا بیت کوین میدهند و بعد از هفته ها یا ماه ها که میزان سود شما به اندازه برداشت شد یا اکانت شما را مسدود میکنند یا مبلغ برداشت را بسیار بیشتر میکنند

 

طرح های پانزی :

طرح های پانزی با وعده سودهای بسیار هنگفت و وسوسه انگیز اقدام به جذب سرمایه افراد مبتدی می نمایند.در این ترفند کلاهبردارانه فرد کلاهبردار عموما طعمه های خود را از میان افرادی که آگاهی چندانی از بازار سرمایه و ارزهای دیجیتال ندارند انتخاب کرده و به آن ها وعده می دهد که چنانچه سرمایه های خود را در اختیار او قرار دهند می تواند با آن ها ارز دیجیتال خرید و فروش نموده و سود تضمین شده ی قابل توجهی به این افراد بپردازد.

 

تبلیغ صرافی و کیف پول های جعلی ارز های دیجیتال :

حضور در بازار مالی نیازمند کیف پولی دیجیتالی برای ذخیره ی ارز است که همین نیاز نیز در بسیاری موارد تبدیل به وسیله ای برای کلاهبرداری صرافی های آنلاین ارز دیجیتال می شود. کلاهبرداران در این ترفند در پوشش یک صرافی دیجیتال ظاهر شده و با ایجاد درگاه، سایت و حتی کیف پول جعلی و سو استفاده از بی دقتی و نا آگاهی متقاضیان اقدام به کلاهبرداری و سرقت ارزهای دیجیتال و حتی پول نقد می نمایند.

صرافی های ارز دیجیتال کلاهبردار معمولا راه های گوناگونی برای سود جویی و کسب درآمد در پیش می گیرند. اما شایع ترین شیوه ی کلاهبرداری صرافی های آنلاین ارز دیجیتال سو استفاده از نام سایت ها و کیف پول های معتبر و اقدام به جعل کیف پول و درگاه واریز ارز است.

جعل معمولا به این شکل رخ می دهد که صرافی متقلب اقدام به طراحی سایت یا درگاه مشابه نمونه ی معتبر نموده و کاربران را که عموما دقت یا آگاهی کافی از ظرایف ندارند دچار اشتباه نموده و باعث می شوند کاربر دارایی خود را به این کیف یا درگاه تقلبی واریز نموده و پس از آن هرگز به دارایی خود دسترسی نداشته باشند.

 

حملات فیشینگ برای ارز های دیجیتال :

حملات فیشینگ در واقع با سو استفاده از ضعف های امنیتی یک سایت صورت می گیرد و اجرای آن به این شکل است که ایمیل یا پیامی با مضامین مهم از سوی فرد کلاهبردار به قربانی ارسال می شود که او را وادار می کند اطلاعات بسیار مهم از جمله رمز عبور، رمز دوم کارت بانکی و اطلاعاتی از این قبیل را در وب سایتی جعلی وارد کند به این خیال که مشغول تکمیل اطلاعات خود در سایتی مهم و آشنا است.

 

عرضه ارز های دیجیتال رایگان در شبکه های اجتماعی :

معمولا در این روش کلاهبرداران با سو استفاده از نام و نشان افراد معروف حوزه ی ارز دیجیتال اقدام به ایجاد صفحات مجازی نموده و با رصد اوضاع دقیقا ذیل پست های پر بازدید ادعا می کنند که درصورت واریز میزان مشخصی از دارایی خودتان دو برابر آن را به رایگان به شما اهدا می کنند. این روش تا کنون دارایی افراد بسیاری را به یغما برده است.مراقب وسوسه های این چنینی باشید.

 

فروش توکن های بی ارزش در بازار ارز های دیجیتال

روزانه توکن های بسیاری ساخته میشود که هیچ کاربردی ندارند و هیچ شانسی برای رشد ندارند و صاحبان این توکن ها با ترفندهایی اقدام به فروش انها میکنند ، این توکن ها معمولا در صرافی هات بیت و صرافی های غیر متمکرز مانند پنکیک سواپ و یونی سواپ پیدا می شود

 

گروه های پامپ و دامپ

برخی کلاهبرداران بطور ناگهانی میزان زیادی ارز کم ارزش را خریده و با تبلیغات و هیاهوی گسترده موجب افزایش تقاضا برای آن ارز و افزایش شدید قیمت آن می شوند. با هجوم افراد مبتدی که فریب این افزایش قیمت را خورده و متقاضی خرید آن شده اند قیمت ناگهان افزایش یافته و پامپ رخ می دهد در این مواقع سرمایه داران اصلی که میزان زیادی از این ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند اقدام به فروش ارز خود نموده و باعث سقوط ناگهانی قیمت آن ارز خاص شده و دامپ رخ می دهد در این مسیر بسیاری افراد مبتدی شدیدا متضرر می شوند البته پامپ دامپ اغلب در ارز های کم ارزش رخ می دهد نه ارز های معتبر.

 

کانال فیک یا کپی بردار سیگنال ارزهای دیجیتال

افرادی که دانش کافی در مورد کریپتو ندارند با کپی کردن سیگنال های مختلف از صفحات دیگر اقدام به درامد زایی برای خود میکنند ، این سیگنال ها چون از صفحات غیر معتبر کپی می شود یا سریع در کانال منتشر نمی شود از اعتبار کافی برخوردار نیستند


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

حامد اصغری هستم ، مدیر سایت ارزها دات نت ، از سال 83 وارد حوزه وب شدم و با تولید محتوا و نویسندگی در وبلاگ اولین تجربه های خود را به دست آوردم و بعدها با برنامه نویسی و طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ تجربه های بیشتری کسب نمودم و از سال 99 فعالیت خود را به صورت جدی در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کردم و اکنون با تیمی جوان و پر انرژی در حوزه ارزهای دیجیتال به کار خود حرفه ای ادامه میدهم .

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر