سایت ارز ها

خلاصه مصاحبه های CoinMarketCap درباره ارز های دیجیتال

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مطلب مجموعه ای از بهترین  قطعات بینشی از مصاحبه های شخصی است که توسط CoinMarketCap انجام شده است و ذهن های برجسته و آینده نگر در مورد و پشت صحنه چشم انداز ارزهای رمزنگاری شده صحبت می کنند جمع آوری کرده ایم. اگر شما نیز در بازار رمز ارز فعالیت دارید بد نیست که نگاهی به این نکته نظرات داشته باشید.

چارلی لی

نگهداری از ارز های دیجیتال کاملا با نگهداری پول در بانک متفاوت است. نگهداری ارز دیجیتال در صرافی کاری پر ریسک و پرخطر است. برای نگهداری از ارز های دیجیتال باید از کیف پول های شخصی و مطمن استفاده کرد. اگر چه یادگیری کار با کیف پول ها زمان بر خواهد بود اما ارزش اطمینان خاطری را که به مشتری می دهد دارد.

تیم درپر

من مجبور نیستم به افرادی که این کت و شلوارهای زیبا را که از بانک های بزرگ فانتزی بیرون می آیند بپوشند ، پول بدهم تا پول من را برای من نگه دارند. من می توانم پولم را همین جا نگه دارم. من مجبور نیستم این همه پول را در این ساختمانهای بزرگ و زیبا و این افراد با کت و شلوارهای فانتزی ناپدید شوم. من پولم را همین جا با لجر گرفته ام. این به من حس قدرتمندی می دهد.

 

  • تمرکززدایی واقعی است و اینجاست

اریک وورهیز

اگر همه معادن در چین فردا تعطیل شوند ، معدن ارز دیجیتال مهاجرت می کند و به نقاط دیگر جهان منتقل می شود. این بازار سیال است و هیچ کس آن را کنترل نمی کند، حتی اگر افراد زیادی بر آن تأثیر بگذارند.

درک این نکته مهم است، زیرا این یکی از مهمترین ویژگی های بیت کوین است: این که هیچ شخص یا گروهی آن را کنترل نمی کند. اما برای مردم سخت است که بفهمند تمرکز زدایی به چه معناست. مردم دوست دارند  کنترل ارز های دیجیتال را به کسی نسبت دهند. زیرا فکر می کنم این کار باعث می شود آنها کمی بیشتر نحوه کار ارز دیجیتال را درک کنند.

  • دید کوتاه نداشته باشید

CZ

من همیشه به آینده ارزهای دیجیتال اعتقاد داشتم،اما گاهی اوقات باید فکر کنید که اگر من اشتباه کنم و بیت کوین به صفر برسد ، چطور؟ پس از گذراندن یک بار چرخه ، یاد می گیرید که دید طولانی تری داشته باشید.

براندون چز

بهترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید روی خودتان است. با فناوری آشنا شوید. شروع به مشارکت در پروژه های مورد علاقه خود کنید. سپس، هنگامی که رمز ارز به طور اجتناب ناپذیری وارد جریان اصلی می شود ، تقاضای زیادی برای تجربه و دانش به دست آمده خواهید داشت. شما باید نسبت به هر چیزی که امیدوار است ثروتی سریع برای شما ایجاد کند، شک نکنید.

امین گن سیرر

من فکر می کنم که رمزنگاری می تواند به راحتی به کلاهبرداری تبدیل شود مگر اینکه مازاد خالص اجتماعی تولید شود ، مگر اینکه از فناوری برای ایجاد ارزشی استفاده شود که در غیر این صورت وجود نداشت. صرفا خرید و فروش کوین بازدهی ندارد. تنها افرادی که می توانند پول به دست آورند کسانی هستند که پول را از افراد دیگر می گیرند یا همان پول را از دست می دهند. این یک بازی خالص صفر است و ماینر ها می توانند در اینجا نقشی را برای انتقال پول از یکی به دیگری ایفا کنند.

  • وحدت کلید است

چارلی شرم

چه صنایعی مانند ارز دیجیتال به هدف واحد اهمیت می دهد، همه ما می خواهیم صنعت ما به رشد خود ادامه دهد. یکی از مهم ترین نقاط قوت در رشد هر صنعتی داشتن هدف واحد است که ارز دیجیتال به خوبی در این حوزه به رقابت پرداخته است.

  • دست در دست باشید

شنيو

در مقایسه با شرکت های نرم افزاری ، اداره یک شرکت سخت افزار به شما دستاورد فوق العاده ای می دهد ، به ویژه اینکه ما در حال کار روی فناوری تراشه های پیشرفته برای استخراج بودیم.

  • از شکست نترسید

ملتم د میرور

از آنجا که من دائماً شکست می خورم و چون شکست ها و نقص های خود را به عنوان یک انسان می پذیرم ، کاملاً خوشحالم که همیشه شکست می خورم ، یاد می گیرم و از مردم می خواهم به من بگویند من اشتباه می کنم. مردم می گویند: “اوه ، شما اشتباه می کنید.” من می گویم ، “عالی است. به من بگو چرا. کمکم کن تا باهوش تر باشم. ”

  • پرش سر به سر صنعت

تون ویز

افرادی که به بازار ارز دیجیتال می پیوندند ، سه تا شش ماه – فقط ساکت بمانید و گوش دهید و یاد بگیرید ، زیرا یک سال و نیم تا دو سال طول می کشد تا واقعاً بفهمید چرا فقط بیت کوین اتفاق می افتد. بیت کوین می تواند جهان را تغییر دهد.

سانی کینگ

توصیه من به هر کسی که تازه وارد دنیای رمزنگاری شده این است که آن را از اول تجربه کند. کوین های خود را فقط در مبادلات مانند کارگزاران سهام ذخیره نکنید. از کیف پول های غیر حضوری استفاده کنید ، عبارات عبور را به درستی حفظ کنید و اصول کیف پول مغزی را یاد بگیرید. و شروع به گرفتن برخی از رمزنگاری ها برای مشاغل یا نعمت ها کنید! این واقعاً یک تجربه جدید با پول دنیای مجازی ، با آزادی و حریم خصوصی است. مدیریت ریسک را یاد بگیرید ، مسئولیت پذیری و پاسخگویی به خود را تمرین کنید.

هانتر هورسلی

به ویژه برای افرادی که در اوایل کار خود هستند یا به دنبال فرصت های زیادی هستند ، ویژگی منحصر به فردی که رمزنگاری ارائه می دهد این است که تقریباً هیچکس بیشتر از شما تجربه ندارد ، زیرا افراد بسیار کمی هستند که در زمینه رمزنگاری کار کرده اند. شما می توانید به این فضا بیایید ، مهارتها ، سابقه خود ، طرز فکر خود را بیاورید و دست به کار شوید. در یک یا دو سال ، شما مجموعه ای از تجربیات را دارید که بسیار نادر است و منحصر به فرد است.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر