امکان خرید NFT با کارت بانکی در بازار opensea

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

بازار بزرگ و مطرح توکن های غیرمثلی(NFT) اوپن سی(opensea) به تازگی امکان پرداخت مستقیم با کارت های اعتباری رو از طریق Moonpay یکی از بزرگ ترین شرکت های پرداخت رمز ارزی راه اندازی کرد.کاربران اکنون میتونن با استفاده از انواعد مختلف کارت های اعتباری و کارت های بانکی هزینه خرد NFT رو به راحتی پرداخت کنن.

به گفته سخنگوی Moonpay کاربران این کارو بون نیاز به تبدیل دارایی به یک ارز دیجیتال خاص انجام خواهد داد این اقدام پایگاه کاربری بازار Opeansea را تا حدی گسترش میده که کسانی که با ارزهای دیجیتال آشنا نیستند و هم شامل میشه.

همه NFT ها در این بازار به صورت بومی پشتیبانی میشن و تحویل تمام دارایی ها به صورت درون زنیره ای انجام میشه به این معنی که کاربران برای پرداخت نیازی به ترک پلتفرم یا استفاده از رمز ارز خاصی ندارن.

شاید تنها زیان پرداخت با کارت های اعتباری در این پلتفرم اینه که نیاز به پرداخت هزینه های اضافی کارمزد تراکنش کمی افزایش پیدا میکنه این روش پرداخت برای فروش NFT  اولیه و ثانویه  از جمله ضرب کردن توکن غیرمثلی و اولین عرضه اعمال میشه این قابلیت به صورت مرحله ای در اختیار کاربران قرار میگیره.

به علاوه کسایی که از opensea  استفاده میکنن همچنان باید NFT ها رو داخل کیف گول خودشون نگهداری کنن در ماه ژانویه Moonpay برای اولین بار سرویس plg_and_play خودش را برای خرید و فروش NFT ها با استفاده از کارت های اعتباری معرفی کرد.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر