ارز TerraUSD _ ترا یو اس دی

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

نام ارز مورد بررسی: TerraUSD

لحظه نوشتن این مقاله اطلاعات این ارز به شرح زیر است:

رتبه :  # 11

63,721   نفر در واچ لیست زیر نظر دارن

شبکه:   Ethereum

قیمت فعلی: $1.00

مارکت کپ:  $18,058,858,867.79

 عرضه در گردش۱۸٬۰۲۰٬۷۸۴٬۸۸۱ سکه UST است

و حداکثر عرضه در دسترس نیست.

تسلط بر بازار:  0.98%

آدرس سایت این توکن: terra. money

کانترکت: 0xa47c8bf37f92aBed4A126BDA807A7b7498661acD

هدف و برنامه این ارز:

شبکه ترا برای دستیابی به ویژگی‌های اصلی رمز ارز UST، از پروتکل‌ها و سیاست‌های ساده‌ای استفاده می‌کند. این موارد شامل مقیاس پذیری، سودآوری و قابلیت‌های میان زنجیره‌ای هستند. ارز دیجیتال ترا یو اس دی برای ارائه بهترین تجربه کاربری، از نوآوری‌ها و فناوری‌های موجود بهره می‌برد.

ترا یو اس دی یک استیبل کوین الگوریتمی است که هزینه تولید هر واحد آن با ارزش واقعی ارز UST برابر بوده و از طرفی هم از توکن محلی شبکه ترا به نام LUNA به‌عنوان دارایی ذخیره استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، برای تولید هر واحد ارز دیجیتال TerraUSD، مقداری از توکن لونا به ارزش تنها 1 دلار در سیستم سوزانده و از آن خارج خواهد شد.

ترا یو اس دی با استفاده از پروتکلی معروف به Droship، اکوسیستم‌های بلاک چینی را به یکدیگر متصل می‌کند. دروشیپ اجازه ادغام توکن یو اس تی در پلتفرم‌های دیفای و صرافی‌های غیر متمرکز (DEXها) و همچنین حرکت بین بلاک چین‌ها را می‌دهد. در واقع این پروتکل باعث حفظ مقیاس پذیری می‌شود و از آنجایی که میزان عرضه و تقاضای توکن لونا تعیین‌کننده قیمت ترا یو اس دی است، از ثابت باقی ماندن ارزش این استیبل کوین اطمینان حاصل می‌کند.

این شبکه همچنین روی یک سیستم اثبات سهام (PoS) اجرا می‌شود و اعتبارسنج‌ها یا همان ولدیتورها، برای فعالیت نیازمند استیک کردن توکن LUNA هستند. در واقع این اعتبارسنج‌ها به عنوان اوراکل برای قیمت توکن لونا عمل کرده و در عوض، مقدار کوچکی از توکن‌های حاصل از تراکنش‌های ارز دیجیتال UST را دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، این رمز ارز از طریق توسعه‌ای بی‌سابقه در میان استیبل کوین‌ها به نام سرویس بازده Anchor، قابلیت تولید سود را دارد. پروتکل انکر یک سرویس وام‌دهی و پس‌انداز است که روی پس‌اندازهای ترا یو اس دی 20 درصد سود می‌دهد. در مقابل، توکن دای پلتفرم میکردائو (MakerDAO) دارای بازده 12 درصدی و USDC صرافی کوین بیس دارای بازده 14 درصدی است. پروتکل Anchor همچنین امکان وام‌گیری بر اساس توکن‌های استیک‌شده لونا را برای کاربران فراهم کرده است. وثیقه وام‌ها به صورت نسخه استیک‌شده این رمز ارز به نام bLUNA خواهد بود.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر