پنج بازار برتر برای بازاریابی NFT

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

 

بازارهای گوناگون NFT کمک بزرگی به ایجاد و مینت این توکن کرده و فرآیند توزیع این مجموعه های دیجیتال را تسهیل نموده اند. در این بازار ها کاربران قادرند تا تمام مراحل ایجاد انتشار NFT های خود را به طور کامل دستی انجام دهند.

به علاوه آن دسته از کاربران کم صبر یا افرادی که دانش تخصصی از کدنویسی ندارند نیز میتوانند به کمک اتوماسیون های موجود به راحنی NFT خود را آپلود کرده و کارمزد تراکنش را از اولین فروش آن به پلتفرم مربوطه بپردازند.

open sea

open sea با در اختیار داشتن بالغ بر 20 میلیون دارایی دیجیتال پلتفرم پیشگام خرید و فروش NFT ها محسوب می شود طیف محصولات open sea تنها به آثار هنری محدود نشده و آیتم های کاربردی “واقعیت مجازی ” NFT های موسیقی و حتی نام دامنه های اینترنتی را نیز در بر میگیرد.

پیش از آنکه crypto.com در زمینه ی فروش NFT شروع به فعالیت کند کاربران فضای کریپتو آن را به عنوان یکی از پلتفرم های پرداختی مبادلاتی و ارايه دهنده ی خدمات مالی بر بستر موبایل و اینترنت می شناختند که از بلاک چین منبع باز غیرمتمرکز و بومی خود استفاده میکند.

 

بازار Axie

بازارAxie اصلی ترین پلتفرمی است که بازیکنان و سرمایه داران به خرید و فروش NFT های مرتبطبا بازی بلاک چینی Axie Infinity می پردازند.

KnownOrgin از بازار های نوظهور و بسیار موفق خرید و فروش NFT های اتریوم است. استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است تنها کافی است افزونه مرورگر یکی از کیف پول های پشتیبانی شده توسط آن را نصب کرده  و فرآیند همگام سازی را آغاز کنید.

SuperRare 

یکی دیگر از بازار های فروش NFT های هنری اتریوم SuperRare است که به هنرمندان امکانات متنوعی عرضه میکند.پس از آنکه در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد کردید میتوانید آن را به یکی از کیف پول های متامسک”Formatic و Wallet Connect  از طریق افزونه مرورگر  آن متصل کنید.

 

See the source image


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر