علت علاقه زیاد شرکت ها به ساخت متاورس!

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

شرکت های بزرگی که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم هم اکنون صاحب پلتفرم های پیشرو در ابعاد اصلی متاورس هستند.

TENCENT

 

شرکت TENCENT   مالک اصلی پلتفرم وی چت (WeChat) است. شرکت متا دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام را تحت اختیار دارد. یا بازی معروف Fortnite متعلق به شرکت EPIC GAMES است.

See the source image

این شرکت با توجه به محصولات خود پتانسیل بالایی برای دخالت در صنعت متاورس دارند. ازین رو منطقی است که بخواهند به تنهایی راه حل های متاورس را برای خود توسعه دهند.

تا کنون پروژه های رمز ارز متاورس موفقیت های بزرگی را چه به لحاظ درآمد و چه به لحاظ نوآوری به دست آورده اند. پروژه هایی نظیر   Axie Infinity ,Decentraland  و Roblox  الهام بخش شرکت های بزرگ و نسل جدیدی از برنامه نویسان شده اند.

 گوگل (Google)

 

مدیر عامل شرکت گوگکل در یک مصاحبه با بلومبرگ دیدگاه خود را درباره متاورس این گونه عنوان کرد:

( یک منبع محاسبات سه بعدی در حال پیشرفت که از فناوری واقعیت افزوده بهره میبرد)

See the source image

متا (فیسبوک سابق)

 

روشن است که شرکت فیسبوک با نام جدید خود متا (META) یکی از شاخص ترین شرکت ها در زمینه توسعه متاورس در مقیاس وسیع است. این تغییر نام نشان از جدی بودن آن ها در این حوزه دارد.

See the source image

مایکروسافت

محصول اصلی شرکت مایکروسافت در حوزه متاورس نرم افزار Mesh for Teams است که در سال 2022 عرضه خواهد شد. ایده این نرم افزار به صورت مستقیم از روند دور کاری پاندمی و همچنین جنون متاورس نشات گرفته است.

See the source image

بایننس (Binance)

به دلیل اهمیت زیاد رمز ارزها و فناوری بلاک چین شرکت بایننس می تواند نقش اساسی در ساخت دنیای متاورس ایفا کند. فناوری متاورس امکان سیستم های مالی و فرآیند های جدید را خلق می کند و شرکت بایننس به تامین زیر ساخت مورد نظر کمک می کند.

See the source image

به هر حال آینده متاورس با یک رقابت نزدیک شرکت ها با بودجه های هنگفت و تیم های کوچک و خلاق رقم می خورد. صرف نظر از اینکه برنده کیست نوآوری و توسعه در این مسیر بسیار سریع و ناگهانی خواهد بود.

 


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر