تبلیغات در متاورس

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

 

در ابتدا باید این نکته را مورد توجه قرار داد که خوشیختانه یا متاسفانه تیم بازاریابی کمپانی فیسبوک بدون هیچ پیشرفت سخت افزاری ای در حوزه متاورس با تبلیغات وسیع خود در سطح جهان متاورس را به همه معرفی کرده است.

اما اگر منصف باشیم نمی توان کمپانی فیسبوک را سرزنش کرد. این کمپانی نیزبرای پاسخگویی به سرمایه گذاران خود نیازمند ارایه یک سناریو جدید است. هر شرکت بزرگی برای حفظ جایگاه خود در بازار آتی جهان ایده ها و سیاست گذاری های مختص خود را دارد.

ایده کمپانی فیسبوک و تغییر نام آن به متا با تاکبد بر پروژه متاورس طرح تجاری موفقی ار آب درآمد و تعداد سرمایه گذاران چینی این شرکت از زمان تغییر نامش ده برابر شد.

همان طور که آگهی های تبلیغاتی به ایده اصلی درآمدزایی در پلتفرم های موجود تبذیل شده است طرح استفاده از آن ها در واقعیت مجازی متاورس نیز از همین حالا داغ شده است.

اگر فیسبوک موفق شود متاورس را به گونه ای طراحی کند که هدایت سلیقه و انتخاب افراد در آن امکان پذیر باشد نتیجه خیلی مطلوب نخواهد شد.

هرچند وقتی دقیق تر ابعاد اقتصادی و تجاری چنین طرحی را واکاری می کنیم فرار از ان دشوار است.چراکه درآمد حاصل از اجرای این پروژه به مراتب بیشتر از درآمدی است که فیسبئک و یوتیوب در حال حاضر کسب می کنند.

علاوه بر این تبلیغات در متاورس تنها مسیر درامدزایی نخواهد بود. کافی ست به حجم کارمزد تراکنش ها و NFT ها فکر کنید تا متوجه ابعاد سودآوری آن برای کمپانی های بزرگ شوید

پش میتوان نتیجه گرفت تکنولوژی واقعیت مجازی عرصه بسیار جذاب تری برای تبلیغات و هدایت سلیقه و رتار افراد خواهد بود و آنکه پیاده سازی یک جهان مجازی لزوما نیاز یک شبکه غیر متمرکز نیست.

See the source image


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر