ارز سولانا | ارز solana

ارز سولانا | ارز solana

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

⛩ solana ⛩

لحظه نوشن مقاله اطلاعات این ارز به قرار زیر می باشد :

رتبه #8

1,393,567 در واچ لیست زیر نظر دارن

مارکت کپ $29,087,243,010.12

قیمت فعلی : $90.46

عرضع کل سکه : …

عرضه در گردش : 319,659,876

تسلط بر بازار :  1.60 %

آدرس سایت این توکن :

solana. com

هدف و برنامه این ارز :

سولانا (SOL) چیست؟
سولانا یک پروژه منبع باز بسیار کاربردی است که بانک ها بر اساس ماهیت بدون مجوز فناوری بلاک چین راه حل های مالی غیرمتمرکز ( DeFi ) را ارائه می دهند. در حالی که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد، سولانا به طور رسمی در مارس 2020 توسط بنیاد سولانا با دفتر مرکزی در ژنو، سوئیس راه اندازی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه، شیرجه عمیق ما در Solana را بررسی کنید.

پروتکل Solana برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز ( DApp ) طراحی شده است. هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری با معرفی اجماع اثبات تاریخچه (PoH) همراه با اجماع اساسی اثبات سهام ( PoS ) زنجیره بلاک است.

به دلیل مدل اجماع ترکیبی مبتکرانه، سولانا به طور یکسان مورد توجه معامله گران کوچک و سازمانی است. تمرکز قابل توجه برای بنیاد سولانا این است که منابع مالی غیرمتمرکز را در مقیاس بزرگتر در دسترس قرار دهد.

بنیانگذاران سولانا چه کسانی هستند؟
آناتولی یاکوونکو مهمترین فرد پشت سولانا است. حرفه حرفه‌ای او در کوالکام شروع شد، جایی که او به سرعت در رتبه‌های بالاتر رفت و در سال 2015 به عنوان مدیر ارشد مهندس کارکنان رسید. بعداً مسیر حرفه‌ای او تغییر کرد و یاکوونکو به عنوان مهندس نرم‌افزار در Dropbox به موقعیت جدیدی وارد شد.

در سال 2017، یاکوونکو کار بر روی پروژه ای را آغاز کرد که بعداً به عنوان سولانا تحقق یافت. او با همکار خود در کوالکام، گرگ فیتزجرالد ، همکاری کرد و آنها پروژه ای به نام آزمایشگاه سولانا را تأسیس کردند. با جذب چندین همکار سابق کوالکام در این فرآیند، پروتکل Solana و توکن SOL در سال 2020 برای عموم منتشر شد.

چه چیزی سولانا را منحصر به فرد می کند؟
یکی از نوآوری‌های اساسی که سولانا به روی میز آورده است، اجماع اثبات تاریخ (PoH) است که توسط آناتولی یاکوونکو ایجاد شده است. این مفهوم به مقیاس پذیری بیشتر پروتکل اجازه می دهد که به نوبه خود قابلیت استفاده را افزایش می دهد.

سولانا در فضای ارزهای دیجیتال به دلیل زمان پردازش بسیار کوتاهی که بلاک چین ارائه می دهد، شناخته شده است. پروتکل ترکیبی سولانا امکان کاهش قابل توجه زمان اعتبار سنجی را برای اجرای تراکنش و قرارداد هوشمند فراهم می کند. با زمان‌های پردازش سریع، سولانا توجه سازمانی زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

پروتکل Solana برای خدمت به کاربران کوچک و مشتریان سازمانی به طور یکسان در نظر گرفته شده است. یکی از وعده های اصلی سولانا به مشتریان این است که از افزایش هزینه ها و مالیات غافلگیر نخواهند شد. پروتکل به گونه ای طراحی شده است که هزینه تراکنش پایینی داشته باشد و در عین حال مقیاس پذیری و پردازش سریع را تضمین کند.

سولانا همراه با خالقان متخصص قدیمی آناتولی یاکوونکو و گرگ فیتزجرالد که به پروژه آورده اند، در رتبه بندی CoinMarketCap تا سپتامبر 2021 در رتبه هفتم قرار گرفته است .

این در پشت یک روند صعودی چشمگیر رخ داد، جایی که قیمت Solana از اواسط ژوئیه 2021 بیش از 700٪ افزایش یافت. راه اندازی مجموعه Degenerate Ape NFT قیمت SOL را به بالاترین حد تاریخ (ATH) به بالای 60 دلار رساند و این قیمت را افزایش داد. از آن زمان، عمدتاً به دلیل فعالیت بیشتر توسعه دهندگان در اکوسیستم سولانا، علاقه سازمانی بیشتر، اکوسیستم رو به رشد DeFi، و ظهور NFT ها و عمودی بازی در سولانا، صعود کرده است. قیمت سولانا در 9 سپتامبر 2021 به ATH 216 دلار افزایش یافت.

سولانا به دلیل سرعت و عملکرد خود مورد تحسین قرار گرفته است و حتی به عنوان رقیبی معرفی شده است که می تواند با اتریوم مقایسه شود و پلتفرم قراردادهای هوشمند غالب را به چالش بکشد. با این حال، این شبکه دچار قطع‌های مکرر شده است که قیمت و آرزوی آن را برای « ویزای کریپتو » کاهش داده است. علاوه بر این، اکوسیستم آن متهم به حمایت از سرمایه گذاران سرمایه گذاری خطرپذیر با توکنومیک غیرمنصفانه است.

این منجر به کاهش قیمت SOL از فوریه 2022 شده است و نمی توان اقدامات نزولی کوتاه مدت قیمت را رد کرد. با این حال، در درازمدت، سولانا باید به لطف پشتیبانی قوی صرافی هایی مانند FTX قدردانی کند

🔥موفق و پیروز باشید🔥


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر