کتاب اموزش بورس

کتاب آموزش بورس از علیرضا کریمیان

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

موضوع: مبانی بازار بورس، تحلیل بنیادی، اقتصاد

 

.
این کتاب مناسب برای افرادی است که می خواهند فعالیت خود در بازار بورس را شروع کنند
به دلیل این که مطالب گستردگی و عمق مناسبی دارد می تواند کمک شایانی به افراد آماتور داشته باشد.
.
.

معرفی کتاب

.

اموزش بورس

کتاب چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

مقدمه نویسنده :

هدف از جمع آوری و نوشتن این کتاب این بوده است که حداقل هایی که یک نفر در رابطه با بازار بورس باید بداند را در این کتاب جمع آوری کنیم تا برای شروع حرفهای در بازار بورس و کسب درآمدهای ایده آل از این بازار آماده شود. در این کتاب مبانی بازار سرمایه به صورت کامل بیان شده و سپس به سراغ انواع روشهای تحلیل و استفاده از هر کدام می رویم. طبیعی است که مباحث مرتبط با مبانی بازار صرفا با یک یا دو بار روخوانی کفایت میکند اما مباحثی که مربوط به تحلیل میباشد نیاز است که برای درک بهتر با دقت بیشتر بخوانید ، نکاتش را یاد داشت کنید و قبل از رفتن سراغ مبحث بعدی به مقدار کافی به تمرین بپردازید.

چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟

توضیحات کتاب

کتاب «چگونه در بورس سرمایه‌گذاری کنیم؟» به کتابخانه سازمان بورس رفت

در این کتاب سعی بر آن شده در ابتدا بورس و نحوه فعالیت در بورس به صورت گام به گام آموزش داده شود، سپس به معرفی انواع روش تحلیل و استفاده از هر کدام پرداخته شده و در نهایت با معرفی وارن بافت سعی شده ذهنیت درست و اصولی برای افراد علاقه‌مند ساخته شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بازار سرمایه در سال‌های گذشته ثابت کرده در بین بازارهای رقیب خود مانند بازار ارز، طلا و مسکن بازدهی ‌های بسیار بهتری داشته است، اما متاسفانه جامعه ایرانی شناخت کافی از این بازار ندارد و افراد کمی از این سودهای بی نظیر بهره برده اند.

برخلاف تصور عام افراد، بورس قابلیت تحلیل‌پذیری بیشتری نسبت به بازار های رقیبش دارد و افراد می توانند با آسودگی خاطر در این بازار فعالیت کنند.

کتاب «چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ » تالیف علیرضا کریمیان توسط انتشارات آراد کتاب در ۵۰۰ صفحه منتشر شده است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

فهرست کتاب بورس

فهرست کتاب

فهرست :

فصل 1 : فلسفه بورس فصل2 : مفاهیم پایه فصل 3 : نگاهی بر تحلیل بنیادی فصل 4 : انواع صورت های مالی و اجزای آن فصل 5 : کدال چیست و چه کاربردی دارد؟ فصل 6 : تابلو خوانی فصل 7 : فیلتر نویسی چیست ؟ فصل 8 :فیلتر های کاربردی سایت مدیریت فناوری بورس تهران فصل 9 : تحلیل تکنیکال فصل 10 :فیلتر های کاربردی برای سایت آسان بورس فصل 11 : وارن بافت فصل 12 : نکات پایانی برای خرید کتاب از سایت های معتبر زیر اقدام به خرید نمایید

خرید کتاب:⇓

Aradbook.com

sena.ir

digikala.com

 


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر