ارز بی بی دریپ | ارز BABYDRIP

ارز بی بی دریپ | ارز BABYDRIP

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

⛩ BABYDRIP ⛩

لحظه نوشن مقاله اطلاعات این ارز به قرار زیر می باشد :

رتبه #4301

762 در واچ لیست زیر نظر دارن

مارکت کپ $856,669.43

قیمت فعلی : $0.0000009064

عرضع کل سکه : 1,000,000,000,000

عرضه در گردش : موجود نیست

تسلط بر بازار : 0

آدرس سایت این توکن :

babydripath. io

شبکه : 

Smart Chain

کانترکت :

0x1a95d3bd381e14da942408b4a0cefd8e00084eb0

 

 

هدف و برنامه این ارز :

BABYDRIP مالیات خرید و فروش دارد. این مالیات ها برای پاداش دادن به دارندگان در قالب توکن های DRIP استفاده می شود. زیبایی پشت BABYDRIP این است که برای به دست آوردن DRIP نیازی به قفل کردن سرمایه خود نخواهید داشت و ممکن است در هر زمان به طور کامل از سرمایه گذاری خود خارج شوید.

هر خرید مبادله ای 10 درصد مالیات دارد. هر فروش مبادله ای 15٪ مالیات برای تامین مالی استخر جوایز DRIP دارد. 1٪ از مالیات به اضافه کردن نقدینگی اضافی به Pancakeswap، 2٪ از مالیات به صندوق بازاریابی و 7٪ از مالیات برای تامین مالی استخر پاداش DRIP اختصاص می یابد. برای تأمین مالی مجموعه جوایز DRIP، فروش‌ها مشمول مالیات 5 درصدی اضافی می‌شوند. برای کمک به کاهش مالکیت انحصاری عرضه، هیچ کیف پولی نمی تواند بیش از 1 درصد از عرضه را در اختیار داشته باشد.

BABYDRIP از طریق یک قرارداد تقسیم شود جداگانه، جوایزی را بین سهامداران توزیع می کند. سهامدار به هر کیف پولی که BABYDRIP را در اختیار دارد، تعریف می شود. مقدار سهام هر یک از کیف پول ها با مقدار توکن های BABYDRIP که توسط آن کیف پول نگهداری می شود، 1:1 محاسبه می شود. بنابراین، 1 توکن BABYDRIP معادل 1 سهم است.

هر سهم به همان درصد از مجموعه سود تقسیم می شود. در بازارهای سهام سنتی، سود تقسیمی عبارت است از توزیع سود توسط یک شرکت بین سهامدارانش. BABYDRIP از این نامگذاری به همان روش برای پاداش دادن به دارندگان DRIP استفاده می کند. ارزش کل سود سهام با استفاده از مجموع سود سهام در حال اجرا برای هر سهم محاسبه می شود.

هنگامی که سپرده ای به توزیع کننده سود سپرده می شود، مجموعه سود سهام افزایش می یابد. سپرده ها از طریق سوآپ برگشت به توزیع کننده سود تقسیم می شود.

هنگامی که یک انتقال انجام می شود و موجودی قرارداد بالاتر از آستانه معاوضه است، بازگشت مبادله آغاز می شود. بودجه این قرارداد برای رسیدن به آستانه سوآپ با دریافت هزینه نقل و انتقالات تامین می شود. این هزینه ها به عنوان مالیات در بخش Tokenomics ذکر شده است.

هنگامی که سپرده گذاری می شود، مقدار توکن های پاداش (DRIP) که در داخل توزیع کننده سود نگهداری می شود در ضریب دقت سود سهام به ازای هر سهم ضرب می شود و بر کل سهام تقسیم می شود. کل سهام به عنوان کل مقدار توکن های متعلق به کیف پول های منحصر به فرد از طریق نقل و انتقالات داخل قرارداد BABYDRIP محاسبه می شود.

دارندگان BABYDRIP برای دریافت پاداش وارد صف می شوند. هر نیم ساعت، قرارداد به هر تعداد از دارندگان که گاز اجازه می دهد، جوایزی توزیع می کند. توزیع توکن BABYDRIP برای گاز 500000 وی است.

توزیع کننده سود سهام از طریق هر دارنده توکن تکرار می شود. همانطور که از طریق هر دارنده تکرار می شود، آن دارنده شود سهام تخصیص یافته خود را همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد دریافت خواهد کرد. توزیع کننده به ارسال جوایز ادامه می دهد تا زمانی که دیگر توان پرداخت هزینه گاز برای این کار را نداشته باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، توزیع کننده موقعیت فعلی خود را در صف ذخیره می کند. دفعه بعد که توزیع کننده شروع به کار می کند، از آخرین موقعیت ذخیره شده در صف شروع می شود. شما همچنین می توانید صف را به عنوان یک صف در نظر بگیرید. هر دارنده BABYDRIP در صف قرار می گیرد و نوبت خود را برای دریافت سود سهام می گیرد. پس از اینکه آخرین نفر در صف سود سهام را دریافت کرد، کل فرآیند توزیع دوباره از ابتدای صف شروع می شود.

🔥موفق و پیروز باشید🔥


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر