دانلود نسخه اندروید کوینکس , دانلود مستقیم نسخه به روز کوینکس , دانلود اپلیکیشن کوینکس  , دانلود نسخه آیفون کوینکس , آموزش ثبت نام در کوینکس , آموزش صرافی کوینکس , آموزش تصویری صرافی کوینکس , ثبت نام در صرافی کوینکس , Download coinex + sign up

آموزش تصویری صرافی کوینکس (نسخه اپلیکیشن)

پکیج آموزشی صرافی کوینکس

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

صرافی کوینکس (CoinEx)

در این مقاله سعی شده است به آموزش تصویری نسخه اپلیکیشن صرافی کوینکس پرداخته شود، امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع بشود.

نرم افزار کوینکس چیست؟

پیشنهاد ما مشاهده ویدیو اموزشی صرافی کوینکس می باشد ، در ویدیو به جزئیات بیشتری پرداخته شده است 

در ابتدا اگر نرم افزار کوینکس را ندارید میتوانید از اینجا با مراجعه به سایت همین صرافی اقدام به دانلود آن برای پلتفرم اندروید و همچنین IOS بکنید یا در گوگل پلی عبارت CoinEx را جستجو کنید

 

این هم کوینکس در گوگل پلی

کوینکس در گوگل پلی

کوینکس در گوگل پلی

ثبت نام

برای مشاهده کامل بر روی عکس کلیک کنید

آموزش تصویری ثبت نام در صرافی کوینکس

آموزش تصویری ثبت نام در صرافی کوینکس

بعد از نصب و ثبت نام و وارد شدن به نرم افزار کوینکس با صفحه ی زیر مواجه میشوید

صفحه اصلی

نرم افزار کوینکس چیست؟

آموزش کار با نسخه اپلیکیشن صرافی کوینکس

در صفحه اصلی این نرم افزار دسترسی هایی برای شما قرار داده شده است که به ترتیب از بالا میتوانید اخبار روز صرافی را مشاهده بکنید؛ در زیر آن قیمت لحظه ای بیت کوین، اتریوم و توکن خود کوینکس با نماد CET را میتوانید مشاهده بکنید.

در زیر آن برای شما منویی قرار دارد که دسترسی های مختلفی در آن موجود است که در زیر آنها را برای شما شرح میدهیم:

  • در بخش Referral میتوانید کد رفرال خود را برای دعوت کردن دوستان خود و گرفتن تخفیف برای هر دوی شما از صرافی استفاده بکنید.
  • در بخش Mining میتوانید ارز های بخصوصی را با روش های متفاوتی که خود صرافی به شما پیشنهاد میکند دست به استخراج و درآمد زدایی با کارهایی همچون استیک کردن توکن های خود در این پلتفرم بکنید. این نکته نیز قابل ذکر است برای استفاده از این بخش نیاز به احراز هویت شما میباشد و ممکن است بدلایل تحریم هایی که علیه کشور ما صادر شده است دسترسی شما از حساب کاربری تان مسدود بشود.
  • در بخش AMM شما میتوانید با هولد کردن یا به زبان دیگر قفل کردن توکن های خود در صرافی و کمک به تامین نقدینگی استخر های نقدینگی برای پلتفرم های معاملاتی با توکن ها و یا جفت ارز های خاصی که صرافی به شما پیشنهاد میدهد، کسب درآمد کنید و همچنین به بالا رفتن نقدینگی این صرافی کمک بکنید.
  • بخش Finance برای سرمایه گذاری می باشد ، ارزهایی که در این بخش ثاپورت می شود را اگر داشته باشید و به این بخش منتقل کنید ، صرافی ماهیانه مقداری سود که مشخص هست به شما میدهد ، دقیقا مثل بانک ها که به شما سود ماهیانه میدهند
  • از دسترسی های دیگر در این بخش میتوانیم به CET اشاره بکنیم که در آنجا شما میتوانید قیمت لحظه ای و تمامی اخبار مربوط به توکن کوینکس را ببینید.
  • دسترسی بعدی ambassadors یا همان سفیران کوینکس میباشد که در این بخش شما با بازاریابی و انجام یک سری از کارهای تبلیغاتی برای صرافی کوینکس ماهیانه میتوانید از حدود 200 تا 500 دلار برای خود درآمد زدایی کرده و همچنین تا 50% صاحب تخفیف در کارمزد های خود بشوید.
  • دسترسی بعدی Join community میباشد که برای پیدا کردن شبکه های اجتماعی فعال این صرافی همانند تلگرام، توییتر، فیسبوک، Reddit و … استفاده میشود.
  • اخرین گزینه نیز Help بوده که میتوانید جواب سوالات خود را به همراه ارتباط با پشتیبانی صرافی کوینکس را در آنجا پیدا بکنید.

در زیر شما میتوانید گزینه Buy Crypto را مشاهده بکنید که برای خرید مستقیم رمزارز ها با استفاده از کارت های بانکی مورد استفاده قرار میگیرد که متاسفانه این مورد برای ما تحریم بوده و کاری با آن نداریم.

در انتهای صفحه نیز لیستی را میتوانید ببینید که بر اساس شاخص های متفاوتی توکن ها را لیست کرده و به انتخاب شما ده تا از تازه ترین، ضررده ترین، پربازده ترین و … را میتوانید مشاهده بکنید.

ارزهایی که بیشترین و کمترین تغییر ۲۴ ساعتها در کوینکس دارند

ارزهایی که بیشترین و کمترین تغییر ۲۴ ساعتها در کوینکس دارند

Top Gainers

بالاترین رشد در ۲۴ ساعت گذشته

Top Losers

پایین رشد در ۲۴ ساعت گذشته

Value Leaders

بیشترین حجم

Newest coin

ارزهای جدید لیست شده

حساب کاربری

در بالای صفحه سمت چپ بعد از sign in کردن میتوانید وارد حساب خود شده و اطلاعاتتان را در آنجا مشاهده بکنید، ضمنا بخش تنظیمات یا همان setting و security نیز در همین صفحه قابل دسترسی هستند. همانند زیر:

آموزش کار با نرم افزار کار با صرافی کوینکس

مشاهده صفحه حساب کاربری در نرم افزار کوینکس و آموزش استفاده از آن

security

در این بخش به ترتیب از بالا به پایین  میزان امنیت (password strength) حساب شما، در صورت تنظیم استفاده از Authenticator (برای ورود شما کد یک مصرف تولید میکند) اطلاعات آن، اطلاعات شماره بازیابی اکانت شما و در نهایت گزینه ای برای تعیین الگوی پترن داخلی برای خود گوشی (Gesture Password) در اختیار شما گذاشته شده است.

نرم افزار کوینکس

آموزش کار با بخش امنیت صرافی کوینکس در نسخه اپلیکیشن

Settings

در این بخش شما میتوانید تنظیمات مربوط به مدیریت اکانت های کوینکس خود، زبان نرم افزار، حالت شب، ارز مورد استفاده در نرم افزار، گزینه ای مربوط به پرداخت کارمزد ها با توکن های CET، تنظیم الارم برای ترید هایتان و در آخر ورژن مورد استفاده از نرم افزار و اطلاعات بیشتر قرار داده شده است.

تنظیمات کوینکس چیست؟

آموزش بخش تنظیمات (Settings) نرم افزار صرافی کوینکس

منوی تمام صفحات

نرم افزار کوینکس در زیر منویی در اختیار شما قرار داده است که در تمام صفحات قابل دسترس است و شما میتوانید بین صفحه اصلی (در بالا آن را به طور کامل برایتان تشریح کردیم)، Market، Exchange، Perpetual، Assets جابجا شوید. این بخش ها را در زیر تشریح خواهیم کرد:

  • Market، در آن لیست تمامی توکن های لیست شده در صرافی در دسترس خواهد بود. در بالای صفحه نیز تعداد کل توکن ها و مقدار حجم مبادلات صرافی به همراه تغییرات 24 ساعته آن برای شما به نمایش در می آید:
بخش بازار نرم افزار کوینکس چیست؟

آموزش کار با بخش بازار (Market) در نرم افزار کوینکس

  • بخش Exchange و Perpetual تقریبا مشابه هم هستند و اصلی ترین بخش ها نیز به شمار میروند چرا که معاملات شما در این بخش ها انجام میشود. تنها تفاوت ایندو در ریسک معاملات و استفاده از ابزاری به نام اهرم لوریج در بخش Perpetual میباشد که سود معاملات شما را چند برابر و در صورت تحلیل های اشتباه ممکن است خیلی زود سرمایه شما را صفر بکند. در بالای صفحه بخش معاملات، سمت راست برای انجام و تبادل رمزارز مورد نظر (Deposit/Withdrawal) استفاده میشود. شکل ستاره برای اولویت قرار دادن یک ارز خاص، در سمت چپ ستاره میتوانید به نمودار قیمت دسترسی پیدا کنید و همچنین گزینه کناری آن را برای عوض کردن جفت ارز خود (برای مثال تغییر CET/BTC به CET/ETH) استفاده بکنید. در ادامه شما میتوانید بر اساس عکس زیر جای هر کدام از ابزار های مورد استفاده را پیدا بکنید:
بخش معاملات صرافی کوینکس چیست؟

آموزش کامل کار با بخش معاملات صرافی کوینکس

  • بعد از این بخش نوبت به Assets میرسد که در آن صفحه شما دارایی های خود را در دسته بندی های متفاوت با توجه به انواع حساب هایتان میتوانید مشاهده بکنید که انواع آن به شرح زیر است:
  1. AMM
  2. Financial
  3. Perpetual
  4. Margin
  5. Spot

شما میتوانید موجودی خود را از spot به هریک از بخش زیر منتقل کنید و بالعکس

حساب اول که AMM نام دارد مربوط به حسابی است که شما برای تامین نقدینگی استخر های نقدینگی میتوانید ایجاد بکنید.

حساب دوم Financial است که برای آن قسمت است که شما به صرافی در ازای دریافت سود رمزارز وام میدهید.

حساب سوم Perpetual این بخش بسیار پر ریسک می باشد به طریقی معاملات شما ضریب بالا میخورد و یه هویی ممکن سود زیاد یا ضرر زیادی کنید

حساب چهارم Margin است که برای معاملات با اهرم لوریج و ریسک بالا استفاده میشود.

حساب پنجم نیز Spot نام دارد و حساب های معمولی شما را نمایش میدهد.

آموزش بخش حساب ها در نرم افزار صرافی کوینکس

آموزش کامل کار و شناخت انواع حساب ها در صرافی کوینکس

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا آموزش کاملی در رابطه با ثبت نام و کار با نرم افزار صرافی کوینکس در اختیار شما عزیزان قرار داده بشود، تیم ما امیدوار است این آموزش برای کسانی که قصد کار با صرافی کوینکس را دارند مفید واقع بشود. ضمنا برای دیدن آموزش کامل میتوانید از ویدیویی که توسط تیم ما تهیه شده است نیز استفاده کنید .

اگر سوالی در رابطه با این صرافی داشتید میتوانید از طریق گروه تلگرامی ما به ادرس @arzha_net سوال خود را مطرح کنید ، تیم ما در این گروه پاسخ شما را خواهند داد.

سوالات خودتان را میتوانید زیر همین پست نیز برای ما کامنت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده بشوند.


افزایش فالوور ، افزایش لایک ، افزایش کامنت ، افزایش بازدید
آموزش فارکس ، آموزش باینری آپشن

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر